Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...
Zmiana języka
PolskiAngielski
Kategorie
Wydawnictwa
Polecamy
Strona główna » Naukowe » Wydawnictwa naukowe » Badania jako podstawa projektowania User Experience
Badania jako podstawa projektowania User Experience-576574
Super promocja

Badania jako podstawa projektowania User Experience

PWN Naukowe

Dostępność:Dostępny

Koszt wysyłki:od 8,99 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:InPost Paczkomaty24 Dostawa w 24h od nadania - 11,99 zł
Kurier InPost - 13,50 zł
Paczka w RUCHU - 8,99 zł
Kurier GLS - 13,99 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Stan magazynowy:

Kod EAN:9788301213244

Autorzy:Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara

Rok wydania:2020

Wydanie:1

Wydawca:Wydawnictwo Naukowe PWN

Format:16.5x23.5cm

ISBN:9788301213244

Objętość:494

Oprawa:Miękka

Cena: 75,65 zł / szt.

Cena poprzednia: 89,00 zł

Cena katalogowa: 89,00 zł

Oszczędzasz: 13,35 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań. Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera: - pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu, - plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu, - dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać, - ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy, - przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

partnerzy
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl